Administratorem Państwa danych osobowych jest Glow Apartments sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Obrońców Westerplatte 6/1, 80-317 Gdańsk, wpisana do KRS pod nr 0001044119, NIP 5842837037, REGON 525686695.
Adres e-mail: rezerwacje@glowapartments.pl lub biuro@glowapartments.pl
Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych. We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji przysługujących praw należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem poprzez powyższy adres e-mail lub pisemnie na adres siedziby.
Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w konkretnych celach, na podstawie odpowiednich przesłanek legalizujących przetwarzanie (podstaw prawnych) zgodnie z art. 6 RODO. W szczególności, Administrator przetwarza dane w następujących celach:
W zależności od relacji z Administratorem oraz celu przetwarzania, Administrator może przetwarzać następujące kategorie danych osobowych:
Administrator może ujawniać lub powierzać przetwarzanie danych osobowych następującym kategoriom odbiorców, wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji wskazanych celów:
Co do zasady Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w państwach EOG, w szczególności na terytorium Polski.
W przypadku, gdy w ramach korzystania z usług zewnętrznych dostawców (np. usług chmury obliczeniowej, poczty elektronicznej lub narzędzi analitycznych) doszłoby do transferu danych osobowych poza obszar EOG – taki transfer odbywa się wyłącznie w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, zgodnie z Rozdziałem V RODO. Oznacza to, że dane mogą być przekazane do państwa trzeciego, które zapewnia odpowiedni stopień ochrony uznany decyzją Komisji Europejskiej lub na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, ewentualnie z zastosowaniem innych mechanizmów zgodnych z RODO, gwarantujących należytą ochronę prywatności. Klient ma prawo uzyskać kopię odpowiednich zabezpieczeń przekazywanych danych, kontaktując się z Administratorem.
Dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Konkretne okresy przechowywania danych zależą od rodzaju świadczonej usługi i charakteru danych:
Po upływie wskazanych okresów dane osobowe są trwale usuwane lub anonimizowane, tak aby nie można było zidentyfikować danej osoby.
Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, przysługują następujące prawa wynikające z RODO:
Brak zautomatyzowanego profilowania: Administrator nie podejmuje wobec Klientów decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania, które wywoływałoby wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływało.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest co do zasady dobrowolne, jednakże w niektórych przypadkach niezbędne, aby skorzystać z określonych usług lub spełnić wymagania prawne:
W większości przypadków Administrator otrzymuje dane osobowe bezpośrednio od osób, których dane dotyczą – np. podczas procesu rezerwacji dokonywanej przez formularz na stronie internetowej, telefonicznie lub e-mailowo, przy zameldowaniu w apartamencie, czy w trakcie korespondencji z Klientem.
W niektórych sytuacjach Administrator może pozyskać dane osobowe z innych źródeł:
We wszystkich powyższych przypadkach Administrator, otrzymawszy dane z innego źródła, dopełnia wobec osoby, której dane dotyczą, obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 14 RODO – m.in. informując o pozyskaniu jej danych i źródle ich pochodzenia, o ile ma to zastosowanie.
Strona internetowa Administratora używa tzw. plików cookies (ciasteczek) oraz podobnych technologii w celu zapewnienia jej prawidłowego działania, ułatwienia korzystania z niej oraz w celach statystycznych i reklamowych. Niniejsza sekcja wyjaśnia, czym są pliki cookies, jak są wykorzystywane w Serwisie Glow Apartments oraz jakie mają Państwo opcje w związku z ich używaniem.
Czym są pliki cookies?
Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, które serwis internetowy zapisuje w urządzeniu Użytkownika (komputerze, smartfonie, tablecie) podczas odwiedzania strony. Cookies zawierają różne informacje, zazwyczaj nazwę strony, z której pochodzą, czas istnienia cookie na urządzeniu oraz unikalny identyfikator. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego preferencji.
W jakim celu korzystamy z cookies?
Administrator wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:
Cookies własne i zewnętrzne:
W ramach Serwisu stosowane są zarówno cookies własne (ustanowione przez domenę www.glowapartments.pl) jak i cookies zewnętrzne (pochodzące od podmiotów trzecich współpracujących z Serwisem, np. dostawcy systemu rezerwacji online Hotres.pl czy narzędzi analitycznych). Cookies zewnętrzne wykorzystywane są głównie w celach analitycznych oraz ewentualnie marketingowych, zgodnie z opisem powyżej.
Zarządzanie plikami cookies:
Podczas pierwszej wizyty w Serwisie Użytkownik może zostać poproszony o wyrażenie zgody na użycie cookies innych niż niezbędne lub dostosowanie swoich preferencji w tym zakresie (o ile taka funkcjonalność zostanie udostępniona na stronie, np. w formie banera cookie). Niezależnie od tego, Użytkownik może w każdej chwili samodzielnie zarządzać cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Przeglądarki umożliwiają zazwyczaj usunięcie wszystkich zapisanych cookies oraz blokowanie ich zapisywania w przyszłości. Należy jednak pamiętać, że wyłączenie obsługi cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Serwisu – np. brak możliwości dokonania rezerwacji online lub utratę preferencji Użytkownika.
Logi serwera:
Niezależnie od plików cookies, każda wizyta Użytkownika w Serwisie zapisywana jest w tzw. logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP urządzenia, datę i czas odwiedzin, informacje o przeglądarce i systemie operacyjnym. Dane te są wykorzystywane przede wszystkim w celach technicznych – do administracji serwerem, wykrywania błędów w działaniu, zapewnienia bezpieczeństwa systemów informatycznych. Nie są one kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z Serwisu i nie są wykorzystywane w celu identyfikacji Użytkownika. Logi serwera przechowywane są przez okres wskazany w sekcji dotyczącej przechowywania danych (dotyczącej danych technicznych) i dostępne wyłącznie dla uprawnionych administratorów serwera.
Administrator dokłada wszelkich starań, aby usługi były świadczone na najwyższym poziomie, jednak w przypadku zastrzeżeń co do jakości usług lub funkcjonowania obiektu, Klient (będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację.
Dodatkowe zasady zgłaszania usterek i reklamacji:
W celu zapewnienia sprawnej obsługi technicznej apartamentów, uprzejmie prosimy o zgłaszanie wszelkich usterek lub braków w wyposażeniu w dniu zameldowania, najpóźniej do godziny 24:00, za pomocą formularza dostępnego poprzez skanowanie kodu QR umieszczonego przy wejściu do apartamentu lub w ramce w mieszkaniu. Wystarczy uruchomić aparat w telefonie i kliknąć w wyświetlony link, a następnie opisać zauważoną usterkę.
Zgłoszenie usterki w tym trybie jest bezpłatne.
Brak zgłoszenia w powyższym terminie będzie traktowany jako brak zastrzeżeń co do stanu apartamentu w chwili zameldowania. W przypadku późniejszego ujawnienia usterek lub szkód, które nie zostały zgłoszone zgodnie z tą procedurą, Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji oraz obciążenia Gościa kosztami naprawy szkód, o ile istnieją podstawy do uznania, że powstały one podczas pobytu Gościa.
Procedura rozpatrywania reklamacji przebiega według następujących zasad:
Procedura reklamacyjna nie wyłącza ani nie ogranicza ustawowych praw konsumenta przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa. W kwestiach nieuregulowanych powyżej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.